1 Dec 2012

Poviedková katastrofická súťaž!

Ahojte!
Prichádzajú Vianoce a s nimi aj magický dátum 21.12.2012, a tak som pre vás spolu s Lyn prichystala magickú SÚŤAŽ!!!!!
Bude trošku netradičnejšia a teda, aby ste získali výhru, budete musieť do toho zapojiť všetky svoje kreatívne závity, aby ste boli lepší ako ostatní. 
Taktiež bude iná v tom, že bude prebiehať na dvoch frontoch. Čo to znamená? O jednu knihu budete môcť súťažiť na mojom blogu, o druhú knihu budete môcť súťažiť na blogu Lyn

O čo pôjde? 
Ako som už povedala, súťaž bude trošku iná, kreatívnejšia. Keď ja aj Lyn píšeme a veľmi rady, chceli by sme motivovať tých z vás, čo nepíšete a zároveň dať niekoľko rád tým, ktorí píšu. 
Celá súťaž spočíva v tom, že nám pošlete poviedku s témou katastrofy: či už to bude prírodná katastrofa, apokalypsa, mimozemšťania, niečo fantasy... máte neobmedzené možnosti. 
Keď napíšete poviedku, môžete sa s ňou zapojiť do súťaže u mňa aj u Lyn. 
POZOR! Jedna poviedka nemôže vyhrať na oboch blogoch a taktiež to nemôže byť FanFiction. Inak máte neobmedzené možnosti.

Podmienky...
Na to, aby ste mohli vyhrať, musíte splniť isté podmienky. Nemusíte sa báť, nepripravili sme si nič zložité:
  • Musíte sledovať môj blog (alebo blog Lyn, podľa toho, o ktorú knihu súťažíte) cez Google účet. Nie je to nič ťažké, stačí ak nájdete Followers a kliknete "pripojiť sa k tejto lokalite". 
  • Musíte dať Like vydavateľstvu Albatros Media na ich Facebookovej stránke. Aby ste to nemuseli hľadať, nájdete to TU.
  • Musíte byť zo Slovenska. Možno sklameme českých záujemcov, ale je to naša prvá súťaž, preto si netrúfame ísť za hranice.
Súťaž trvá od 1.12 - 20.12.2012 ale poviedky budeme prijímať len do 12.12.2012 Ak budete súťažiť o knihu na mojom blogu, poviedky posielajte na e-mail Benova.Sima@gmail.com Do predmetu správy zadajte "Poviedková katastrofická súťaž" , poviedku vložte do prílohy a do správy napíšte pod akým menom/prezývkou sledujete môj blog a pod ktorým ste dali Like facebookovskej stránke Albatros Media.

Čo môžete vyhrať?
Áno, konečne sa presúvame k výhre! 
Dámy a páni, v Poviedkovej katastrofickej súťaži  môžete vyhrať....

...Črepiny duší od Mary Lindseyovej (u mňa) alebo Delirium od Lauren Oliverovej (na blogu u Lyn),  ktoré do súťaže venovalo vydavateľstvo Albatros Media. Víťaza budeme kontaktovať mailom, podľa toho na koho blogu vyhrá. Navyše, víťazná poviedka bude zverejnená na tom danom blogu, na ktorom vyhrala ako samostatný článok!!!
Aby každý vedel, ako skončil, zverejníme aj stručný rebríček ostatných poviedok.

Ako má poviedka vyzerať?
Aby sme v tom mali poriadok, stanovili sme isté technické parametre, do ktorých sa musíte trošku zmestiť, ale verím, že vám to nebude robiť problém:
  • Poviedka by mala byť napísaná vo worde. Či už to bude doc. alebo docx. to je jedno. Pre istotu však neposielajte word 2010, pretože ja ho nemám a nie som si istá, či by to môj lenivý počítač otvoril :)
  • Predvolené písmo je Times New Roman, 12, ale mne nebude vadiť ak použijete aj iné, hlavne aby bolo čitateľné.
  • Rozsah diela by mal byť od 1000-4000 slov. Budeme poviedky aj čítať a keďže máme aj iné povinnosti, zvolili sme takýto rozsah. Myslím, že by nemal byť problém sa do toho zmestiť.
  • Na začiatku poviedky bude vaše meno/prezývka a názov, ktorý ste svojmu dielu dali.
  • Taktiež názov dokumentu bude vaše meno/prezývka a názov, ktorý ste svojmu dielu dali. 
Hodnotenie...
Poviedky, ktoré pošlete prejdú našimi orlími zrakmi a zameriavať sa budeme na:
  1. Gramatiku autora ( 5 bodov)
  2. Originalitu, dej, postavy... (10 bodov)
Spolu teda môžete získať 15 bodov!

Myslím, že ste dostali všetky potrebné informácie, takže ak máte záujem o knihu a menšiu reklamu svojej poviedky, šup šup píšte a posielajte vaše diela! Na všetky sa veľmi tešíme. 

8 comments :

  1. Ouuujeeeeeeee :) Nápad by aj bol :))) dufam že to stihnem :) perfektne je to vymyslené =)

    ReplyDelete
  2. Astesia: sme radi, že sa ti nápad páči :) verím, že to stihneš a sme radi, že sa zapojíš :)

    ReplyDelete
  3. Mám otazočku :) má to byť pred a počas tej katastrofy?alebo ako keby po katastrofe určitú dobu? :)

    ReplyDelete
  4. Astesia: môže to byť aj pred a počas katastrofy, ale môžeš urobiť aj poviedku po katastrofe :)

    ReplyDelete
  5. skvelý nápad! :D možno, ak sa podarí, tak zašlem aj ja svoj príspevok (ak na to nezabudnem tak ako to mám vo zvyku :D)

    ReplyDelete
  6. Zuzi: hádam nie, to by bola škoda :)

    ReplyDelete
  7. Stačí, keď vás follownem cez bloglovin?

    ReplyDelete
  8. pokiaľ máš google účet, tak by nemal byť problém nás follownuť aj cez GFC, pretože bloglovinový followeri sú anonymní :)

    ReplyDelete